A legújabb fejlesztési irányok a riasztóközpontok esetében az alapvető biztos működésen túl, az úgynevezett felhasználói élmény fokozására fókuszálnak.
A három legfontosabb sarokpont a központ tulajdonosa számára véleményünk szerint:
1, A termék kinézete, vagyis hogy mutat az ingatlanomban a felszerelt riasztó.
2, A termék kezelése és funkciói, vagyis elérem-e mondjuk mobilról, és mit tudok rajta távolról változtatni, pl.: lehet-e mondjuk a kültéri világítást a központ applikációján keresztül vezérelni?
3, Riasztás esetén kapok-e értesítést a telefonomra, illetve egyszerűen be tudom-e kötni távfelügyeletre a központot?
Az általunk ajánlott rendszerek a fenti igények kiszolgálására tökéletesen alkalmas, modern és folyamatosan fejlődő riasztóközpontok, sőt lakásautomatizálásra, továbbá riasztás során kép vagy videójel továbbítására alkalmas termékek.